Szanowni Pacjenci w związku z coraz bardziej przeładowanym grafikiem i tym samym dłuższym okresem oczekiwania na wizytę, wprowadzamy nowy system który mam nadzieję skróci ten czas. Niestety część Pacjentów trochę nie szanuje naszego czasu i potrafią Nas nie poinformować o nie przybyciu na wizytę – jeżeli nie mamy takiej informacji nie możemy w żaden sposób zareagować – nie możemy do nikogo zadzwonić do Pacjentów z bólem, oczekujących, tych którym bardzo zależy na czasie, My dowiadujemy się o wolnym terminie wtedy kiedy wizyta powinna się rozpocząć – i nie zostaje nam nic innego jak bezczynnie czekać na następnego pacjenta. Dlatego też mając na uwadze dobro naszych stałych Pacjentów i tym którym zależy , wprowadzamy pewnego rodzaju pionierskie rozwiązanie. W przypadku kiedy nie zostaniemy poinformowani przed zaplanowaną wizytą o braku możliwości przybycia , Pacjent ten jeżeli będzie chciał się zapisać na inny termin , będzie miał możliwość rejestracji tylko i wyłącznie osobiście ( brak możliwości rejestracji telefonicznej) oraz wpłacie zadatku 100 zł na poczet przyszłej wizyty. Prosimy Państwa o wyrozumiałość ale, tak jak wcześnie pisaliśmy robimy to tylko i wyłącznie dla Państwa – abyście mogli dostać się szybciej do Lekarza, np. w Norwegii , Danii jeżeli Pacjent nie przyjdzie na wizytę i nie poinformuje o tym fakcie Podmiotu Leczniczego zostaje do niego wysłana faktura za czas który został stracony przez Lekarza i Asystę. Przypominamy również o tym że dzień wcześniej wysyłamy sms-y z przypomnieniem o wizycie – jest tam zawarta data , godzina, Lekarz oraz telefon w razie chęci anulowania wizyty

Mamy nadzieję że takie rozwiązanie chociaż trochę skróci Państwu okres oczekiwania na wizytę i Nam pozwoli na szybszą pracę z Pacjentem bólowym. Jesteśmy również świadomi że czasami są zdarzenie losowe których nie można przewidzieć , ale krótki telefon bez zbędnego tłumaczenia o odwołaniu wizyty naprawdę ułatwi nam bardzo pracę.